-En bra vän,

För en kompis gjorde mig väääldigt glad innan jag skulle sova :) Tack för det <3

Edvin säger: förresten emelie jag har inte sagt det än men jag är verkligen verkligen glad för din skull för att du hittat filip :) <3

'Cause there's no one in the world like Emily ' - Men kom tillbaka då Filip <3 säger: åh vad du är söt Edvin!! :D  nu blir jag alldeles röd i ansiktet ju haha^^ tack så jätte mkt !! :) :D

Edvin säger: hehe jag menar det ju :D

'Cause there's no one in the world like Emily ' - Men kom tillbaka då Filip <3 säger: himla snällt av dig du! Du ska veta att du är typ den enda som ens sagt det. alltså åh då menar jag att dom jag umgås med oftare inte ens sagt något i stil med det ens. Så tack man vet verkligen vilka som är ens riktiga kompisar fast man inte träffat dom så ofta :)    

Edvin säger: jaa men jag blir så glad när jag ser dig glad bara :D :D 

'Cause there's no one in the world like Emily ' - Men kom tillbaka då Filip <3 säger: awwwh :'D  taaaack !! :D :D 

Edvin säger: det är du värd ju :

/ Säger ju det! Dom vännerna man haft sedan typ "vaggan" (elr vad man ska kalla det för) dom är verkligen något speciellt! :D /
Tack Edvin du gjorde mig verkligen massa glad!
Nu ska jag sova. godnatt

Filip du gjorde mig glad när jag fick ditt sms strax efter att tåget hade åkt, då stod det såhär:
"Du såg himmla ledsen ut :( du vet att jag älskar dig mest av allt min sötkrok <3 och jag kommer INTE ångra mig att flytta till dig, allt kommer bli så himla bra. jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig jag älskar dig MEST AV ALLT <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 "

-Du ska veta att jag älskar dig mest av allt, och jag är så glad att jag har dig. -

Kommentarer
Postat av: Elisa

Du är värd det =) du verkar så glad ;D hihi och det är ju massa bra hehehe=D

2009-05-05 @ 23:52:12
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0