-I lose my way,

"Because of you 
I find it hard to trust 
Not only me, but everyone around me 
Because of you 
I am afraid ..."

Idag känns det inte som en bra dag. 
Idag skulle jag helst av allt bara vilja ligga i sängen och aldrig gå upp ^^. 
Känner mig ledsen idag =/ bläää!
Det är så konstigt ibland, fattar inte vad det är med mig! Så himla rädd för att göra fel, så rädd för att klanta till allt. Lika bra jag håller tyst just nu.. och håller det för mig själv. 

åker hem till mamma nu, och då ska jag nog lägga mig och kolla på film och hoppas på att allt känns bättre. 




tur jag har Filip, vad skulle jag göra utan dig :) <3
" Find Me Here
 Speak To Me 
I want to feel you 
I need to hear you 
You are the light 
That's leading me 
To the place where I find peace again. 
You are the strength, that keeps me walking.
 You are the hope, that keeps me trusting. 
You are the light to my soul. 
You are my purpose...you're everything. <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0