-I was begging you please don't go,

Hej!

Haft riktigt bra helg tsm med Filip :) Fast idag är en bajsdag för att idag har Filip åkt hem och det är massa tomt när han inte är här... :'( -Till och med himmlen är ledsen för att han åkt hem, för den gråter massssor just nu (A) haha Med andra ord så regnar det galet mkt haha men iaf ^^ 

Jag är hungrig! Tänkte bara informera er om det. Så funderar på att springa ner och kolla om pappa har gjort klar maten för jag svälter ^^ *tjockis emelie*

 Fast funderar på att ut och fota lite nu när det regnar elr efter att det regnat :) Blir nog bra bilder då får man hoppas.

 Föresten så funderar jag på att dra mig hem till Filip den 15 maj, men har inte sagt något till Filip än ^^ Så det får bli en överrasskning då han ringer ikväll ! :D Svårt att vara ifrån honom. 

Tur att han snart flyttar hit då kommer allt bli sådär jätte bra! åååh jag blir så glad när jag tänker på det! Bara kryper i fötterna på mig, som sockerdricka, haha ^^ 
Kommer kanske flera bilder sen om jag går ut och fotar. 

Puss /   Filip det bästa som hänt mig <3


Kommentarer
Postat av: Elisa

Glad för din skull att han flyttar till dig ;D hehe det kommer bli super ;D

2009-05-05 @ 23:54:49
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0