-Ska sova,

Sådär plockat klart med alla korten nu, har bl.a lagt dem i kartonger där jag också lägger andra saker jag samlat på mig haha, sen har jag ramat in en del bilder också. Nu behöver jag bara ca 2 album så jag får in resten av alla bilderna :) Sen blir det till att framkalla mera efter sommaren. Känner på mig att denna sommar kommer bli kanon bra.Om inte annat så ska jag se till att det blir en bra sommar! Med massa mys tsm med kompisarna och min Filip! :D <3 Kan inte bli så mkt bättre! Elr jo vänta... Filip FLYTTAR ju hit! Alltid vi min klutt :) <3
Märker verkligen hur himla mkt jag tycker om honom, har varit ifrån honom i snart en vecka och jag håller på att bli galen.Saknar honom väldigt mkt, och längtar som en tok tills han kommer hem från Spanien med, för då är han iaf lite närmare mig haha. <3

Men nu är jag riktigt trött så ska sova nu.
Godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0