-Skolan,

HejHej!
Sitter i skolan nu och ingen är här typ haha, fan helt kol svart i skolan :P
Men det är rätt skönt, så jag sitter vid en dator och fular mig och lyssnar på The Bravery - time wont let me go, vilket är en riktigt bra låt! ;D Snart iaf ska vi åka till Säter med klassen ska bli rätt kul. När jag kommer hem sen ska jag nog pyssla med alla mina kort igen haha, elr kanske städa rummet? hmm aja får se vad jag gör.

Nu ska jag springa iväg och kolla om PeniZ har kommit till skolan så jag får rycka lite i henne HAHAHA ( nu var jag kul va? xD) *övertrött*

PussPuss

'Cause lately you make me weaker in the knees
And race through my veins baby every time you're close to me
Take me away to
places I ain't seen'




saknar min Filip <3 / You're the one I'm thinkin' of,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0