-Yey för det är kalas fint väder,

Igår var en mysig och bra dag :) Fast en person fattades då hade det blivit mkt mkt bättre, men man kan inte få allt ^^ 

Seaside :)

Emilia och Filip :) <3

Kom väl hem vid 1 ungefär då möttes jag av en illamående pappa haha.(han hade varit på 40-års kalas) 
Så jag sa: Jag tror du har blivit för gammal för att vara utre och dricka. Kan det vara så?
Pappa: öhm... aah.. 
I morse minns han inte ens att jag hade pratat med honom hahahah och sen frågade han vem som hade slagit sönder en kopp som stod på diskbänken. Jag bara: meen ååh det var ju du din idot som tappade den igår hahhaha xD
Stackars pappa ;D Men ja iaf jag vaknade vid 12 idag, och la mig ute och solade ganska direkt, sen drog jag på mig ett par snygga (haha xD) gummi stövlar, shorts och bikini och sen började jag att klippa gräs! haha Guud så duktig jag var ;D Nu har jag skavsår på fötterna och blåsor i händerna ( inte van å slita som pappa säger haha, antar att han har rätt :P )..
Sen har jag kollat lite på one tree hill med, men tröttnade när det inte gick som jag ville ;D

Snart ska vi nog åka ner till farmor och farfar för vi ska hämta lillebror där. Får se om vi ska stanna kvar och grilla med dom ikväll med, vore mysigt :)

Nu är det inte långt kvar till studenten! Nervöst men oxå skönt att slippa skolan haha. 

"music allways helps no matter what you are going through"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0