-Trött...

Hej!
Kommit hem för ca 2 timmar sedan. Idag har klassen varit till Mentalvårdsmuseet i Säter, (som jag skrev tidigare), det var iaf riktigt spännande och bra! När vi skulle gå upp till själva museet fick man lov att gå förbi det som nu är Säters slutna psykiatrisk vård, och det var faktiskt lite otäckt. Bl.a så sitter ju Quick där.. :S
 Det var höga stängsel runt hela byggnaden och övervakningskameror överallt. Och när vi gick förbi där hördes det musik från ett utav rummen haha.
Synd bara att det spö regnade och vi fick vänta på bussarna så länge, annars var det en riktigt bra dag :)


Här fick vi sitta och äta "lunchen" ^^


Själva byggnaden. Det hade varit för kvinnor som var oroliga men det var en lugn avdelning eller vad man ska kalla det för.


Området hur det såg ut då.
Nu är nästan alla byggnader rivna och i stället har det blivit parkerings platser.


Inne på museet.


När vi väl kom hem igen så väntade jag kvar på stan tills pappa kom och hämtade mig vid halv 5, och vi åkte till ÖB haha xD När vi kom ut där ifrån bestod det mesta av städ grejer och godis, så det såg ut som vi skulle starta städfirma. haha!
Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Har rätt tråkigt :/ Funderar på att kolla på film eller bara sitta och lyssna på musik och rita eller pyssla med lite kort och leta på album som jag kan sätta in dom i. Elr varför inte städa rummet? Orkade inte göra det igår, utom städade hela nede våningen i stället haha!

Måste lova mig själv att SLUTA äta godis med, och börja träna mera. Eftersom det inte är någon tant gympa längre (uppehåll under sommaren) så måste jag ju göra något annat. Men det är bara det att jag har gått å blivit lat och alldeles för trött om dagarna ^^

Saknar Filip ooootroligt mkt med! Usch nu får han fan ta å komma hem innan jag tar min luftballong till Spanien och drar hem honom till mig i ett snöre bakom luftballongen hahaha. Awwh nej då fis skojade bara så du behöver inte se så skit nödig ut ;D

ääh nu har jag skrivit massor, så ska gå ner eller göra något annat :)
Puss :*

Jag älskar dig mest av allt, alltid du och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0