-Kollar på idol,

Idag har jag varit nere på stan en sväng och köpt ett kamera stativ. Hoppas på att det kommer att komma till användning! Lite senare på dagen kom lillebror Adam hit och vi tog en liten promenad med katten och sen gick vi och köpte chips! Så just nu sitter jag och kollar på idol och bredvid mig ligger det en liten gris vid namn Adam och snarkar haha. Så gullig så!
Och jag lääängtar så mycket till i morgon för då äntligen kommer Filip hem! :)
Och håll tummarna för mig nu, för på måndag ska det ringa en person och kanske tala om att jag får jobba en del där! :D
ja ja men nu ska jag fortsätta och kolla på idol och hoppas på att Filip ringer snart och säger godnatt. Han är nämligen på klassträff, men han skulle ringa senare så sitter väl och väntar en stund till haha. Men är trött så hoppas han ringer snart :D
Godnatt
Aww Totoro ser sådär riktigt nöjd och söt ut.
Våran sötnos! :)

Kommentarer
Postat av: emserrr

men poop totoro, han såg som du sa, så fet och nöjd ut på bilden ;D haha

2009-10-10 @ 08:44:46
URL: http://emserrr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0