-Myser med lilla Totoro,

Hej!
Ska kanske skriva lite grann nu då. Jag och filip har det väldigt väldigt bra i lägenheten och Filip har fått jobb, så det är ju jätte bra! :) På fredag åker Filip hem till sina föräldrar för att göra klart det sista med skolan, det kommer bli så tråkigt att han ska åka, jag kommer längta ihjäl mig :/ men som tur är så kommer Emilia att sova hos mig fredag till söndag, och på lördag till söndag ska vi ha tjejkväll, kommer bli jätte mysigt och jätte kul har verkligen längtat efter att bara vara med er, har varit ett tag sedan nu :)

Bio i lördags med Edvin Elisa, Markus, Emil, Emilia och Filip var kanon, först åt vi på kina och sen drog vi till bion. Vi såg på flickan som lekte med elden, den var jätte bra!

Just nu sitter jag här vid datorn och kelar med våran väldigt busiga katt haha. Han vill mest rivas och bitas och helst bita i mitt hår haha. Om ett tag ska jag nog ner på stan och köpa ett koppel till våran lilla katt, så vi kan ut och gå med honom lite. ( eftersom han kommer att bli en inne katt ). Sen ska jag oxå kolla på en present till Axel som fyller 16 år den 1 oktober. Runt två åker jag ut till pappa och mamma för att plocka ihop de sista sakerna och sen ska jag och filip äta hos mamma, mysigt :)

aja nu ska jag städa lite för det ser ut som en röra i våran lägenhet just nu :P
Hoppas på att allt med tapetseringen ska vara klart till onsdag, orkar inte vänta längre!

ha en bra dag.
Puss och Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0