-Vad som händer just nu,

Hej!
Just nu sitter jag i sängen och lyssna på musik och tänkte därför passa på att skriva lite blogg.
Idag har jag mest legat och vilat och kollat på tv, men sen gjorde jag ett ryck och städade lägenheten, så nu luktar det verkligen rent här!
Ja så vad har annars hänt då? Jo jag är inne på min andra praktik vecka, och praktiken är okej om jag ska vara ärlig. Men det funkar :) Filip har fått jobb på ett snickeri, vilket är jätte bra! Plus att han trivs väldigt bra också, så nu ska han vara där i två veckor sen får vi se vad dom säger om han får stanna kvar elr inte. Hoppas verkligen på att han får stanna. Och jag letar jobb för fullt, men hittar inget. Ska gå till arbetsförmedlingen någon dag och prata med dem om inskrivning där och sådär. Sen måste jag också ta tag i körkortet, det känns väl nästan som nummer 1 nu (efter praktiken vill säga).
Nästa vecka ska jag och Julia börja träna på friskis och svettis med, jag vill helst börja direkt haha, skulle behövas! ;) Sen har jag fått en del jobb framöver på 34an med, så jag är glad att man iaf har lite vikariat, och ett plus är ju att det är på ett ställe som man trivs på.
Nu ska jag nog gå och ta på mig några andra kläder än mjukis kläder haha och sen ska jag vänta på att pappa ska komma förbi och hämta mig, sen ska vi åka till rusta och ica maxi och handla lite.
I helgen blir det inflyttningsfest och födelsedags kalas för Emilia som blir 19 år. Det ska bli kul och jag längtar massor, sen blir det att kolla lite på granny goes street och sen krogen på kvällen, låter som en väldigt bra helg tsm med mina underbara vänner :)
Den 8/9 kommer vara en mycket speciell dag, skriver mera om det sen, för det är en liten hemlis :D
Filip Norén <3

Kommentarer
Postat av: Elisa

Låter bra det där, roligt med lägenheten och att filip har ett jobb ett tag iaf, hoppas han får vara kvar :D Blir kul att få höra om hemlisen sen ;D

2009-09-01 @ 17:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0